Dressyrtävlingsdag

Lång skön dag i solen ^^
Jag gjorde mina funktionärssysslor och det var inte så svårt att skriva protokoll som jag trodde.
Sen så gick jag omkring lite överallt. Traskade till transporterna där pappa var parkeringsvakt, satt i sekreteriatet och såntdär.
Jag skulle ju ha "fjäskardag" för Soccan också, haha ;)  Så jag stod och ryktade och pysslade med henne en bra stund i hagen. (hon står i en rasthage bredvid paddocken och ridhuset, så vi kunde titta på tävlingen lite grann samtidigt) Jag klippte svansen, nackstubbet och lite på manen. Jag kände att om vi skulle promenera bland alla dressyrhästar tävlingsryttare, var hon tvungen att se lite prydlig ut. Så hon fick på sig lindor på benen också.
Vi gick till Svensknabben, den stora fd. "herrgården" eller vad man ska kalla det där transporterna stod.
Måste ta kort där någon dag, det är himla fint :)

Soccan pussar på sin granne ;)

Kommentarer
Postat av: Lamia / Hästsport

Den mörkbruna, jisses! Vilka långa ben :D snygggggg

2011-05-09 @ 14:52:32
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: Ylva Gustafsson

Vem är det på tredje bilden? :)

2011-05-09 @ 16:04:57
URL: http://hovavtryck.blogg.se/
Postat av: ebba

hahah men saaaraaaa! man ser ju att det är samma ryttare på bilden, som den du visade där uppe som red säämst ;) den med gråskimmeln ;)

2011-05-09 @ 18:52:59
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0