Anna Scarpati-huva SÄLJES

Här kommer sak iallafall som ska säljas. Jag hoppas på att kunna skiljas från iallafall ett schabrak till. Ska bara fundera lite till:)
Det går inte så bra för mig att sälja saker, vill ha kvar allt, haha.
Men det kommer mer! Jag lovar.

Mejla eller kommentera om ni är seriöst intresserade. ([email protected])
Kan också ordna andra bilder om så önskas.

Superfin huva från Anna Scarpati
Använd en gång, så är i nyskick. Blå med silver och vitt, storlek full.
Nypris 550kr, jag säljer min för 300kr


Kommentarer
Postat av: Linnéa - vinn en fleece från Schockemöhle

Men matchar inte den där ditt AS schabrak jättebra!!! :O

2011-10-09 @ 18:06:59
URL: http://livetblandhastar.blogspot.com
Postat av: Emelie

det är ändån rätt sjukt för 550kr för en huva?:O

2011-10-09 @ 19:41:07
Postat av: Wilma

Äre stort eller litet i storleken ? :D

2011-10-09 @ 20:25:26
URL: http://poniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0