Bloppis hit och dit

Jag ska ta en till rensning och seom det är något som jag kanske kan sälja. Kommer lägga upp bilder och info här och se om något är av intresse. Har redan lite i tankarna och troligtvis blir det budgivning :)

Har sålt en hel del saker av de jag har lagt upp här, men några finns fortfarande kvar.

Mejla till [email protected]

Helt nya vita Mountain Horse ridbyxor.
Storlek 150, modell Jeanie TK
600kr (nypris 800kr)


John Whitaker knäskodda ridbyxor

Svarta med röda sömmar, storlek 30 (ungefär 150)
500kr


Pikeur Kavaj, Skarlett
Marinblå med svart krage, storlek 160
900kr

Kommentarer
Postat av: Wilma

Hade varit kul med något schabrak eller set! ;D

2011-09-05 @ 15:38:36
Postat av: maja simonsson

hur är dom vita i stl, små eller stora

2011-09-05 @ 18:15:07
URL: http://bloggenommittlivsomryttare.blogg.se/
Postat av: Moa

Hej!

jag har stl 34-36 i ridbyxor...men tror du att jag skulle kunna ha dom svarta JW ridbyxorna???

för jag är intresserad av dom :D :D

svara Hälst i ett inlägg....då jag inte kollar bloggen så ofta :D

tack

MVH Moa :D

2011-09-06 @ 15:46:57
URL: http://fainleogban.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

åh, dom där svarta byxorna skulle jag verkligen vilja ha. har liksom kärat ner mig i dom ;)



Haha, synd bara att vi inte har samma storlek :p

2011-09-06 @ 22:03:27
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0