Övernattning i stallet å de då va

Kvällen och natten ska spenderas i stallet.
Jag ska packa, putsa och göra snyggt till tävlingen och sen lite senare är det annat på G. Vi i ungdomssektionsstyrelsen, ska sova, göra tacos och ha allmänt roligt. ^^
Alltså behöver jag inte knoppa ikväll, eftersom jag redan är på plats imorgon. Smidigt kallas det.

Men det betyder också att jag inte kommer vara hemma och uppdatera något alls. Vi kommer höras på eftermiddagen imorgon.

Ha det bra, för det tänker jag :D
En kväll istallet med härligt folk, det är bra det.


Kommentarer
Postat av: jossan - hamreryttarna

hihi vi ska också ha tacokväll ikväll med ungdomssektionen :D

2011-09-02 @ 17:29:48
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: Noomie

Vad mysigt! :D

2011-09-02 @ 17:47:14
URL: http://lexx.blogg.se/
Postat av: Cassi

Haha vad snygg jag e x)

2011-09-03 @ 17:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0