Snilleblixt

*tidsinställt*

När jag mätte Dyóntränset mot Cabis träns och det som Soccan har haft, så märkte jag att det inte skulle vara helt omöjligt för Soccan att ha Cabis träns. Det skiljde inte så många centimeter faktiskt.

Så Cs träns åker med till stallet ikväll och så håller jag alla tummar och tår för att det passar!
Och om nosgrimman blir helt pannkaka, så har jag en annan svart som jag testa att byta till.
Men det viktigaste är att själv nackstycket och det inte är för kort.

Ibland är man lite dum.. haha. Här går jag och köper ett träns som är mindre än det jag inte trodde skulle passa för att det var för litet..? x)
Det är inte alltid man tänker längre än vad näsan räcker. Jag har varit så bombsäker på att det skulle vara för litet, så jag inte ens har provat det.
Aja, jag är glad att jag troligtvis har ett passande träns iallafall.


Kommentarer
Postat av: Yrsa

Vad söt! :D

2011-09-02 @ 20:05:25
URL: http://yrsaarbelund.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Åh, hoppas det löser sig då :D

2011-09-04 @ 21:58:19
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0