Hoppning instead

Hmm.. Trodde att jag hade anmält mig till en dressyrtävling på lördag (eller mamma sa att jag hade det, haha), så har varit inställd på det.
Nu när jag kollade tdb i förmiddags, hade jag ju inte alls anmält mig. Smart. Och efteranmälningstiden har gått ut

Men då kan jag ställa in mig på hoppning istället! (inte mig emot)
Om jag hade varit med på dressyren på lördag, hade jag inte varit med med Soccan på klubbhoppningen som ska vara på söndag. För jag vill rida mer "hoppinriktat", typ gas, broms, svänga, tagga igång henne osv. några dagar innan hopptävling och gärna låta henne vila en eller två dagar innan, ta det lugnt iallafall. Vid dressyrtävling rider jag mer "dressyrtrimmande".

Troligtvis så anmäler jag mig till att hoppa LCn bland hästarna med Soccan, 1m (det finns ingen LB) , tror det blir som clear round då :) 

Och sen får jag se om jag kanske anmäler mig på någon lektionsponny också.. Hade varit kul!
Ska hoppa Champion imorgon, så om det funkar bra, blir det nog honom i någon klass.
Tiara hade det också varit roligt att studsa runt lite med ;) Har fått "tiara-abstinens" sen i torsdags när jag satt på henne en liten stund.. haha

Sist jag var med på klubbhoppning, hoppade jag Marinas pålle Lorden

Kommentarer
Postat av: Myran

Vilken härlig bild med hovskägget! :D

2011-09-20 @ 16:15:36
URL: http://trinnie.blogg.se/
Postat av: amanda

Fiin häst :D Är Soccan bättre nu i hoppningen? =)

2011-09-20 @ 16:53:04
URL: http://allroundponnies.blogg.se/
Postat av: Emma W

Håller med "Myran"! Häftig bild på en läcker häst hihi :)

2011-09-26 @ 13:50:05
URL: http://emmaelsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0