träning-tävling-kondition

Hoppträning för Mats är alltid lika roligt! Det gick väl både bra och mindre bra, men ganska mest bra. Soccan kändes mycket(!) bättre nu än i fredags och det är bra :D Är ännu mer pepp på tävling nu än förut.

Och shit, har anmält mig till klubbdressyren med.. och ojsan hoppsan. hehe LB:2 och LA:3 blev ska jag tydligen rida... får väl se hur det går. Hoppas på det bästa då ponnyn min nog aldrig har sett ett dressyrstaket i sitt liv. Men hon brukar inte titta på saker så det går nog det med.

I skolan idag hade vi idrott, då skulle vi springa 2,4km som avslutning. Trodde att jag skulle komma fram bland de i mitten helt slut, men nehedu! Först i mål, långt före de andra, på en bra tid, med krafter kvar.. Jaha? jag hade tydligen bra kondis då. utan att ha sprungit en enda kilometer på hela sommaren..  haha Så kan det gå.

hej hopp /Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0