Fredag

Först skola en och en halv lektion. Fick gå iväg tidigt för att jag skulle vaccinera mig. Fick träffa en typ generad ovan konstig läkare som skrev ut recept och en skittjurig gammal distriktsköterska som gav sprutan. Hon typ klämde sönder armen på mig, som om jag inte skulle kunna hålla armen still själv(?) Frågade, ger det några biverkningar? svar, Nej det ska det inte vara, jag har då aldrig hört någon som har fått ens nåt ömt av det.
Nehe? efteråt stod det tydligt på den lilla lappen jag fick med mig att det kan visst bli ömt och man kunde tom. få feber av det. Dumma okunniga sköterska.

Aja, jag fick iallafall jättegod mat med mamma på stan, pommes och hawaiitoast på 4kök.

På kvällen var det clearroundhoppning. Var med i 90 och 1m. Hon kändes inte så bra som hon har varit den senaste veckan, utan var ganska tung i handen, inte riktigt framme och lite stark.. Men det gick hyfsat bra med tanke på situationen. Hon är ju så himla snabb i benen och tar sig alltid över även när vi kommer tokfel<3
2 rosetter blev det

Anna och jag lånade datorn och fixade lite mer med hennes anmälan till Öland, längtar! :D

Hon är nog föressten den mest lättskrämda personen jag känner x) Jag behövde bara säga. Spökrunda! några gånger, så skrek hon som jag vet inte vad. haha, för söt <3

lite av min fredag
hejhej/ Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0