Bort med snön

Nu i veckan så ska jag promenera med viktbootsen varannan dag och rida utan varannan. Hon orkar inte riktigt att ha både vikterna och bli riden samtidigt ännu x) hehe (vaddå tappat nästan alla muskler på sin lilla kropp?)

I helgen ska jag rida ut en sväng (jag har bestämt att snön är borta då) Jag vet att hon komma dampa sönder för att hon är så glad att hon inte vet vart hon ska ta vägen.. så det blir martingal och pelhambett som gäller. Hellre pelham och lugn hel häst, än mitt vanliga gummibett och en galen ponny som flyger åt alla håll. xD 
Varje gång jag går förbi utgången mot stallplanen på väg till ridhuset så försöker hon titta ditåt så mycket hon kan och tycks säga att hon vill vill vill vill UUUT! :D 
Så i helgen smäller det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0