Sadeln har kommit

Nu ska jag iväg till stallet, det blåser nästan ännu mer storm idag, så rider inne.
Det hade tydligen ramlat träd i skogen, så där vill man ju absolut inte vara :o

Vi har fått hem en till sadel, som vi beställde. Den är samma som jag provade för ett tag sen, fast en tum större. Ville egentligen bara ha en halv tum större, men det skulle ta aldeles för lång tid att få hem. Alltså finns det risk för att den är för lång för Soc, men isåfall tar vi den mindre storleken.
(vi har båda här hemma, så kan välja utan att riskera att någon av dem blir sålda)

Ska prova den större idag och kolla vilken som ligger bäst :)
15,5 eller 16,5? det är frågan. De är ganska stora i storlekarna..




Kommentarer
Postat av: ponnysnack

fin blogg :D:D

2010-09-28 @ 17:57:20
URL: http://ponnysnack.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

Jag har 16,5 på min ponnyskrutta och den är ganska lagom tycker jag! Men du är nog mindre än mig. På hästen har jag 17", annat skulle ju se konstig ut, men den är STOR!

2010-09-28 @ 17:58:46
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Anonym

kan du inte svara på min fråga? var beställde du din sadel? :D

(frågat en gång innan)

2010-09-28 @ 18:54:47
Postat av: emma

Jättefin sadel ;o!

Och asfin blogg !! :D

2010-09-28 @ 19:27:27
URL: http://ponnyliv.webblogg.se/
Postat av: Alma

Ser ut att lätta tidigt där bak, så borde inte vara några probleeem :D

2010-09-28 @ 20:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0