Mys i vårsolen

Efter tävlingen så blev det mest att ta det lugnt och "ha det skönt i solen" på framsidan. Soccan fick mat ute i hagen och jag plockade av henne täcket för det var så himla varmt.

Tiara fick byta hage för att bli räddad från sin hagkompis som försökte kötta henne.. Lilla sötponnyn. Hon hade massa sår och var allmänt skakis. Så det pysslade jag med en liten stund, visitera och rengöra såren.

När Soccan hade käkat upp sin mat så plockade jag in henne från hagen och band upp henne på framsidan. 
Hon tyckte att min påse med godis och grejor i var otroligt intressant, särskilt de salta pinnarna ;) haha Men hon gillar ju faktiskt "människogodis" bättre än hästgodis, så hon fick lite grann.. Lite salta pinnar kan ju inte skada?
Jag ryktade och masserade, sen skrittade vi en stund barbacka.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Naw söt =)

2011-04-11 @ 19:42:59
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Julia G

Åhhh!

Vad jag saknar att rida barbacka!

Trevlig blogg, har följt den i över ett år ! :D

2011-04-11 @ 21:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0