De ljusblå stigbyglarna?

Sara Friis om Tre till:
Hej! 
Jag älskar dem ljusblåa stigbyglarna!! Var finns dem att köpa och vad kostar dem? Jag har sett bilder på dem innan men jag har inte hittat dem nånstans :( 
Älskar verkligen dem!!

Dom stigbyglarna heter JER och finns hos SEG Company.
Finns i väldigt många färger och går att få graverade med sitt namn om man vill. Eller varför inte med en flagga på?
Kostar ca 1800-2000kr

Just de ljusblåa kostar 1818kr och du hittar dom HÄR

Har inte "klämt och känt" på dom i verkligheten så kan inte säga så mycket mer.. Jag gillar personligen JIN-stigbyglarna bättre, men dessa finns som sagt i väldigt många färger, vilket alltid är kul :) Och det hade inte varit helt fel med gravyr på!






Kommentarer
Postat av: LINA

SV: tack ! blev grymt sugen på en sån nu. :) min CO har varit med ett tag och varit med om en del avramlingar

2011-02-08 @ 22:52:43
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Karin

Vad är skillnaden på JER & JIN?

2011-02-09 @ 00:09:14
Postat av: Eleonor

Gud jag förstår inte syftet med ett par stigbyglar för 1800 spänn! Kalla mig snål eller fattig men de finns ju klart mycket billigare, snygga o den viktigaste funktionen: säkerheten.

Obs. detta är ingenting emot de som tycker de är fina - för visst är de tjusiga.

/ Eleonor

2011-02-09 @ 09:23:13
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Elin- en satsande hopryttare!

HEJ!

VINN EN LÄNKNING PÅ MIN BLOGG!

reglerna är enkla, skicka bara in din finaste bild på dig och din ponny till [email protected] och kommentera inlägget med " jag är med". vinnaren dras på fredag så det är inte försent än! Vinnaren vinner ett inlägg på min blogg där jag publicerar bilden och skriver vad jag tycker om bloggen som vinner + en länkning! så skicka in och LYCKA TILL! :D

2011-02-09 @ 11:13:52
URL: http://elinlinnealjunggren.blogg.se/
Postat av: Amanda - satsande ponnyryttare - EN RIKTIG HÄSTBLOGG ! ~BLOPPIS PÅ BLOGGEN !

Riktigt fräna och coola !

2011-02-09 @ 16:39:12
URL: http://perfectpony.blogg.se/
Postat av: Sara Friis

Tack så mycket! Bra med en bloggare som tar sig tid att svara på kommentarerna, det uppskattas!

2011-02-09 @ 21:24:41
Postat av: Emmy Jarmelid

Snälla Sara :D

Skulle du kunna lägga upp de här i ett inlägg så får jag hälsa till min kompis som skrev ovanför Sara Friis :D



Hälsning:



Hej Sara ,Saknar dig jätte mycket vi måste ses snart :)

Hoppas hästarna mår bra:)

Hälsa Emma :D



Kramar Emmy :) <3

2011-02-10 @ 07:28:18
URL: http://hoppgrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0