Sur på posten

Fick tre brev med posten idag.
Hovslagarräkning, ett okänt och ett från posten.

Det okända var bara roligt och bra ^^
(förutom att de hade skrivit Carlsson med K istället för C)
Presentkort på 300kr på annas hästshop för att jag vann en klass på förra tävlingen.

Det från posten trodde jag skulle vara ännu bättre. Men nej.
Innehöll inbetalningskort för att ett paket som jag skickade i söndags saknade frimärken(!)
Men jag såg ju själv att killen på posten satte på frimärkena. Dock gjorde han det ganska slarvigt, så de har antagligen trillat bort.
Men jag tänker inte betala 85 spänn extra för att någon på posten slarvar med att sätta fast frimärkena!
Så nu är jag lagom sur. hehe

Sen så oroar jag mig för en grej som jag köpte i förra veckan.. Pengarna kom in den åttonde på personens konto och jag har fortfarande i fått mitt paket.
Får hoppas ett det kommer snart. Har mejlat personen i fråga och så får jag väl se om jag får något svar.

Förutom dom sakerna är det en ganska bra dag.

Kommentarer
Postat av: ridbrudarna

ok så söt :D <3

2011-02-15 @ 15:04:58
URL: http://ridbrudarna.blogg.se/
Postat av: LINA

Jobbigt med paketena ju! :/ hoppas de bli rordning på de. jag skickar alltid i kuvert som redan är betalade för frakten

2011-02-15 @ 15:43:40
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0