Lite vad jag pysslar med idag

Har haft "muntlig examination" i Naturkunskap A för en stund sen. Skönt att ha det över ;) hehe
Gillar inte att prata med vuxet folk över nätet via webkamera. (iallafall lärare och särskilt när man inte kan precis allt)..

Nu ska jag och mamma iväg till Maxi och Hööks för att köpa lite olika saker. BJ-glass och ridbyxor till exempel ^^
Gutt.

Vädret har haft lite svårt att bestämma sig, först mulet, sen ösregn blixtar och massa åska och nu är det sol och varmt igen.
Jag satsar på sommarklädsel iallafall. Om det börjar regna så får jag väl bli blöt då.




Kommentarer
Postat av: sofie

vilken fin blogg:D

2011-06-09 @ 16:41:42
URL: http://mylifeandhorses.blogg.se/
Postat av: nicole

skulle du kanske kunna lägga ut bilder hur det ser ut i stallet där var du ha soccan ? :D (lite runt omkring)

super bra blogg skulle inte kunna vara en dag utan din blogg !

2011-06-10 @ 14:56:42
URL: http://ourhorsesjuliaochnicole.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!



Hittade hit i och med att jag googlade "muntlig examination i Naturkunskap A" och ser att du haft din ganska nyligen.. nämligen igår?



Saken är den att jag har muntlig examination i samma ämne nu i veckan..och tänkte bara fråga: var det något att vara nervös för? Det vill säga: var den lika svår som jag inbillar mig att den ska vara?

2011-06-10 @ 16:37:41
Postat av: Stina

vad söt du är tjejen! <3

2011-06-11 @ 22:46:31
URL: http://shouldbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0