Tävlingsponny sökes att hyra/låna

Tävlingsponny sökes att hyra på foder eller att låna, gärna lite högre klasser.

Jag vill satsa den tiden jag har kvar på ponny och komma ut på tävlingsbanorna igen.
Nu har vi alltså i tankarna att låna eller hyra en ponny, för seriös träning och tävlingssatsning. Ni som har läst bloggen ett tag vet en del om mig, men skriver här ändå:
Jag heter Sara Carlsson, är 17år och bor i kalmar. Har en egen ponny, som ej är i full gång för tillfället. Jag är ca 162 cm lång och väger 42-43 kg. Jag är van vid många olika sorters hästar och ponnyer och är inte rädd på hästryggen. Är mjuk men bestämd i min ridning och kan lätt anpassa mig till olika typer av hästar. Är ambitiös och väldigt noga med skötsel av ponny så som utrustning.

Om du har en C eller D-ponny att hyra/låna ut för tävling och träning, hör av dig!
Sto eller valack, spelar ingen roll. Ponnyn ska som sagt, helst ha gått lite högre klasser.
Krav på att den ska vara snäll att hantera på marken och lätt att lasta.

Mejla, smsa eller ring:
[email protected]
070-5507694

Mvh Sara







Foto: Sofia Hagström, Johanna Eriksson, Caroline Bågfeldt, Johanna Grant Boklund, Maria Zatrazemi, Emmy Ling, pappa, mamma.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv. Nja, din är mycket snyggare ;) haha!

2011-06-13 @ 16:12:10
URL: http://sofiiahagstroms.blogg.se/
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

Hoppas du hittar någon :)

2011-06-13 @ 17:28:52
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

du hade gärna fått låna och tävla min ponny då jag är över 18 men inte vill sälja henne...dock är hon verkligen inte alls igång nu tyvärr :/

2011-06-13 @ 21:26:52
Postat av: Noomie

Du kommer garanterat hitta en ponny att tävla Sara! Jag hade verkligen låtit dig rida min, om jag haft en iaf(:

2011-06-14 @ 21:35:25
URL: http://lexx.blogg.se/
Postat av: elin

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=476513&inriktning=&typ=



http://www.blocket.se/kalmar/Medryttare_fodervard_till_underbara_Nellie_33748939.htm?ca=18&w=1



kolla! :)

2011-06-15 @ 19:00:08
Postat av: Annie Kvillebo

Hej!

Jag har en d-ponny vid namn Tenkshoeves Lucky. Han är en lite het ponny vid uteridning och hoppning men han skulle aldrig stegra eller bocka. Lucky är cirka 1,47 cm hög och 18 år han är helt tävlingsklar. Han har med tidigare ägare gått upp till mvsb. Han har än väldigt personlighet och en stark sida i dressyren också. Han är väldigt vacker och söt framförallt då han är korsad arab/welsh.

Vid mer info och bilder mejla [email protected].



MVH Annie

2011-06-17 @ 10:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0