Vi vill undvika att dö helst

Jag kom nyss på den smarta idén att gå ner till vattnet med min kära ponny och ta en simtur. (eftersom det är så äckligt varmt ute (och inne))
Men sen så kom jag på en annan sak, att hon blev ren igår. Och om hon badar i havet, kommer hon att vara allt annat än ren efteråt och lukta sjögräs.. =schamponerat henne i onödan.

Alltså gick den idén i kras.

Vad ska jag då hitta på med henne idag?
(gillar inte att ändra på saker som jag har bestämt mig för, haha)
Vi får väl fortsätta med vårat uppbyggande med muskler, nedbrytande av mage och kondistränande ;)
Hoppas vi inte dör av värmeslag bara.


Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

Verkar som du har närma till vattnet, önskar jag hade det lika bra! Den närmaste ridstranden ligger väl runt 30 min bort med bil -.-

2011-06-08 @ 14:30:58
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0