Frågor och svar

Anna jalderyd om Ponny i sommar?:
Vad är det för häst??!! Ser sjukt mycket ut som min kompis häst nämligen:)
Svar:
Det är Hebbe, en nordis som är en av våra ridkolehästar :)


Anonym om Fyra bilder:
du är jätteduktig var kommer din tröja ifrån?
;)
Svar:
Tack! :) Tröjan har jag köpt av Carro, men det är en vanlig Adidas-tröja, så går att köpa i massa olika sportaffärer.


Anonym om Träns!:
vilket fint! Kan du inte göra ett inlägg snart om vad du hade tänkt att köpa på falsterbo i sommar! Skulle vara jättekul :)
Svar:
Tack! Jovisst, det kan jag göra. Får knåpa ihop en lista ;)



Anonym om Frågor och svar:
Har den någon hämsida, den affären där du köpte lädergrimman ifrån? :D
Svar: Det vet jag inte, dom har iallafall ingen webshop.. Men sök på google efter King´s saddlery :)



Therese om Royalblå och röd:
Kan inte du tipsa om ställen där man kan köpa det blå swarovskit?
Svar: Skulle tro att Chariles Häst och Hund, Skara Hästsport eller Svensk Ridsport har :)
Kolla med dom!

(bildkällla: Skara Hästsport)


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag har den koftan i röd.om man vill att den ska likna lite kingslands tröjor men sån lapp på armbågarna kna man sätta själv lappar där.jag har marinblåa lappar där som jag fick ärva av min syster för hon fick hålt på armbågarna på koftan (marinblåa lappar satte vi på).sen är den heller nt så tjock.ganska luftig(min iaf är det)

2011-05-18 @ 17:26:15
Postat av: Jennifer Karlsen

Hej! här kommer en utmaning! Jag har en brun häst med två vita strumpor. Jag har svart pessoa sadel, Brunt EQL träns, inga bestämda skydd men brukar ha bruna läder. Jag har svart jw hjälm, blå racesafe väst och svarta stövlar. Kan du göra en outfit med dom i? Lixom allting ridbyxor, handskar, tröja och sånt. Jag vill även ha med Bocaj stövlar! Du får bestämma själv färger men vill gärna ha pastell färger. Kan du göra en billig och en lite dyrare outfit? ska nämligen köpa nya saker och vill ha din hjälp! (Jag ska köpa bruna Veredus Carbon och Teknik skydd från Veredus i brunt så ha med dom med!) Snälla lägg ut en outfit med till min häst! behöver ha mer utrustning! Jag vill ha pannbandet så det matchar schabraket! du kan få budgetar på båda också: på den billiga med allting i lixom väst hjälm och stövlar har du max 10000 att göra den av och den dyrare har du: 25000! Snälla hjälp mig!:) Behöver verkligen dina tips!

2011-05-18 @ 17:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0