Något jag har missat?

hilda om Outfit:
hej, bara undra vad du tycker om dom nya tävlings reglerna, att man inte får ha emblem på över/under del på tävling? du har ju jätte mycket fina saker med märken på arm/bröst/mm, känns det inte tråkigt att inte få "visa upp" eller andvända det..? :o :)

Vet inte riktigt vad du menar..
Vad är det för regel, vad gäller den och när kom den? :)
Framför allt: Vart står det i TR?

Om det är något som jag är missat är jag tacksam att få veta :D
Jag har inte sett att det står något om att man inte få ha märken på kläderna..
Bara att det finns begränsningar för hur stora dom max får vara. Det har jag koll på.


Kommentarer
Postat av: Hanna

på ryttarkläder tröja,kavaj,ridbyxor osv får märket max vara 3x2 eller 3x3 cm tror jag.Och på schabrak typ 15cm eller något sånt. är absolut inte säker!:)

2011-05-01 @ 22:15:48
Postat av: Anonym

tror bara det är begränsning på hur stora de får vara. Annars kan man ju inte använda något liksom...:)

är de för stort kan man ju tejpa eller sy över med samma tyg ellee nåt :)

2011-05-02 @ 00:04:26
Postat av: ida

jag har hört att en logga som visar vilket märke kläderna är ifrån bara får visas en gång per plagg och max 3cm2 stort. men jag hittar inte de reglerna i TR, dock hörde jag det av en som jobbar i hästbutik och pponnymorsorna i skåne ska tydligen ha anmält sina ungar hit och dit för detta. regeln är till för att minska märkes fixeringen

2011-05-02 @ 12:08:53
URL: http://teamnyman.se
Postat av: Anonym

Hej,jag undrar om man får ha vanlig långaarmad tröja tex kingsland på tävling,och sen bara säkerhetsväst över?:)tacksam för svar!

2011-05-02 @ 13:27:00
Postat av: ...

hej igen :D tror hon menade att man inte får ha t ex en kingsland tröja med lappar på armarna eller dom vita whitaker byxorna där det står "whitaker" på sidan. jag tycker verkligen det suuuuger att man inte får ha det ! :( kort sagt: du får inte visa loggor (förutom klubbens) som är större än 3x2 eller vad det nu är, så länge du inte är sponsrad av märket/företaget! :(

2011-05-02 @ 16:57:18
Postat av: Emiliaa

Såg att det finns bestämmelser om hur stort något får vara(reklam o.s.v) .. det finns på S.28-29 i det gemensamma TR1. ;) http://www3.ridsport.se/ImageVault/Images/id_8391/ImageVaultHandler.aspx

2011-05-02 @ 20:37:45
Postat av: En som vill tävla!!

Hej, jag gillar din blogg jättemycket!!

Jag har en fråga (eller fler! ;)



1.Hur länge hade du ridit när du tävlade din första lokala tävling?



2.Var/vem ska man vända sig till om man vill ta grönt kort (man behöver väl det om man ska tävla lokalt??)



3.Finns det nån åldersgräns på grönt kort?



4. Vet du någon bra tävling och klass man kan börja med ? :)

2011-05-03 @ 15:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0