Vad var det nu då?

Vad var det för något som Carro och jag skulle köpa tillsammans nu då?

Jo, det är det som en hel del av er gissade på!
Nämligen ett turkost Scapaschabrak :D
Ursnyggt är det och det känns som en himla bra deal mellan Carro och mig.
Så slipper man köpa ett var liksom.. Det hade känts lite onödigt.. haha ;)

Ska köpas från Cheval såklart ^^


Man lever bara en gång.
Och det har faktiskt mest varit dämpade och dystra färger i mina schabrakskåp den sista tiden.. Har ju sålt alla scapa och sånt med lite färg på x)

Kommentarer
Postat av: Emma

vad har du för kamera ? :)

svara gärna i min blogg, älskar att fota och har själv en systemkamera :)

2011-05-20 @ 17:17:24
URL: http://emmadoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0