Vilken färg?

Jag har bestämt mig för att införskaffa ett Scapaschabrak från nya kollektionen.
Men.

Jag kan inte bestämma mig för vilken färg jag vill ha.. ;)
Velar fram och tillbaka hela tiden. Helst skulle jag vilja ha allihopa.
För alla är verkligen snygga i denna kollektionen. Finns inte något som jag inte skulle kunna tänka mig.

Uteslutningsmetoden:

Nej:
-Jag fick ganska nyligen ett rött schabrak - alltså inte det röda.
-Marinblå schabrak med vitt på har jag gott om - inte det marinblåa.
Kanske:
-Det orangea är dösnyggt, men jag är tveksam om färgen passar till nya sadeln.
-Turkost är också supersnyggt, dock har jag ett turkost schabrak (+att jag inte har någon matchande utrustning)
-Det limegröna känns tyvvär som lite blek nyans för att matcha mina gröna stigbyglar, pannband och boots. Men är samtidigt toppenfin färg på och fräscht att ha i sommar.
Det blir troligtvis detta:
-Svart med limegröna detaljer ^^
Jag har inte överdrivet många svarta schabrak. Jag vill ha något som passar till resten av min limegröna utrustning och det gör detta. Lagom mycket grönt på, så det inte blir för mycket med resten.
(enda minuset är att svart känns lite B på sommaren)
Jag har letat ganska länge efter ett schabrak med en diskret färg, bra passform, lagom pris och med gröna detaljer.

Tycker ni att jag ska ta det svarta? :D


Kommentarer
Postat av: Johanna Grant

som jag då (:

2011-05-01 @ 23:04:30
URL: http://johannagrant.shapemeup.se
Postat av: Anonym

det orangea! det är ju sååå fint och passar antagligen med dina guldiga stigbyglar :) har inte sett det + sadeln i verkligheten då men tkr allmänt att orange och brunt läder går bra ihop! dock går inte svart schabrak och brunt läder ihop alls enligt mig...

2011-05-01 @ 23:10:15
Postat av: Linnéa

Svart!! Trots att alla är skitsnygga, men håller med om dina motiveringar. Fråga dock: finns det inte svart med orange kant också? Tror jag sett det någon stans eller är det bara jag som fått för mig det? ^^

2011-05-01 @ 23:34:22
URL: http://livetblandhastar.blogspot.com/
Postat av: Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!

tror det blir jätefint!

2011-05-02 @ 08:22:49
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: ..

Tycker att det svarta är det fulaste av dem ;o Det turkosa eller orangea står ut och är mer unikt och somrigt!

2011-05-02 @ 15:45:56
Postat av: saga

var hittar du de svarta med grön kant? hittar bara med vit (:

2011-05-02 @ 20:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0