Ledigt- men ändå inte

Imorrn, fredag är det en välbehövlig studiedag.
Fast det är en hel del saker som jag måste göra ändå.
Det det är mycket inför luciashowen på KBF (som jag får ansvara för praktiskt taget nästan helt själv)
och skolan såklart, kolla upp en massa andra saker i stallet osv...
usch.
Seriöst har jag inte kunnat njuta av en ledig stund på flera månader för att det alltid kommer upp i huvudet att -Du måste ju göra detta och detta och detta också, du har inte tid att göra ingenting! ...
Mindre roligt.
Ska försöka att bli av med några av alla saker, vilket inte är så lätt när de som har ansvar för kanske en eller två grejor, inte fixar det utan kör över det på mig igen.

Sådant blir jag så irriterad på, så det inte är klokt.
Hoppas någon läste, för jag kan inte göra ALLT själv
punkt

men som tur är finns det några underbara<3

 
anna, jag och fluffpälshästen<3 för ett tag sen vid muddenkullen          

haha x) sjukt kul var det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0