OTUR

otursdag
*vaknade sent = halva dagen borta.
*fixade håret noga i och efter duschen så det var jätteblankt, mjukt och bra, det börjar regna när jag cyklar = håret förstört. 
*på Kings hade de inga nya saker alls
*det var motvind till stallet
*hann inte rida, varken Soccan eller Daisy
*klippmaskinen fick ryck och ville inte klippa när jag klippte Astor (som självklart var rädd för den) = ojämnt, halvfärdigt resultat
*smälle upp skottkärran på nåt konstigt vis mitt på mitt knä = ont
*reste mig upp för hastigt och fick en krok på svanskotan = ännu mer ont
*hade med mig tårta, som jag inte åt upp och när jag skulle lägga burken i cykelkorgen så tappar jag den = tårtan mos.

Totalt meningslös dag. inte en bra start på lovet
köpte nya sporremmar iallafall, en liten tröst

Föressten, jag saknar SofiaHagström en massa! kom hem nu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0