Dagen

Sovmorgon idag igen (y)

Vi åkte över till öland och hälsade på Soccan. Hon hade det bra och gick i en stor gräshage :) Hon verkade piggare och bättre med.

Sen stallet och då red jag Hebbe. Först så busade vi bara i skogen och ställde inga krav alls på honom, bara framåt bakåt.
Det stod hinder i paddocken så vi skuttade lite på några av dom :) Tänkte att han behövde hoppa lite innan nästa vecka då lektionerna börjar som vanligt.
Det låg på max 65, ganska lagom att börja med när han inte har hoppat på en månad. Han var duktig och tyckte det var roligt (fast lite läskigt som vanligt).
Vi kom jättebra på alla hinder förutom en gång. Då hängde han inte riktigt med med bakbenen utan hoppade med bara fram typ x) haha

Sen så hjälpte jag till med att longera Knut, shettisen som inte galopperar x)
haha han dampade lite och så, vi fick kompromissa lite och så fick vi hyfsad galopp till slut.. efter ett tag.

Vi tittade på Paranormal activity med. Jag lånade ut den till Carro som ville se den, så vi tittade i stallet med lite folk ^^
Jag satt och flinade/skrattade den mesta tiden av filmen, de andra höll för öronen och vågade typ inte titta x)
De tyckte tydligen att den var läskig, haha.

Bild från idag, jag och Hebbe.
foto: Vernesa Alijagic


Kommentarer
Postat av: Louise

Fin teknik han har :)

2010-08-15 @ 22:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0