Hemma en liten stund

Nu är jag hemma igen! -en liten stund 
Det blir inget långt inlägg nu (det kommer sen, jag lovar)

Kan ju säga sålänge att:
-jag har en kölista på min ponny om jag ska sälja henne.
-det har varit sjukt roligt, underbart väder, massa ridning och bra folk.
-Soccan behövde verkligen semester, hon har varit jätteglad hela veckan.
-jag kommer inte klara mig utan gräsbanan -på riktigt. Får leta upp en hemma..
-nästa år ska jag absolut dit igen.

Imorrn ska jag och Sockiplast tävla dressyr x) haha. Det får gå som det går.
Och på söndag blir det en liten hoppklass.

Jag svarar på frågestunden efter helgen! Så fortsätt fråga på!

Massa bilder och sånt kommer :D

Kommentarer
Postat av: johanna - En blond hoppryttare.

ska du tävla i tranås? :)

2010-07-02 @ 23:35:08
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: alexandra

inte konstigt att mpnga vil ha ponnyn, finare finns ju inte! :D

2010-07-03 @ 22:03:25
Postat av: tilde

vad hette ridlägret?:)

2010-07-04 @ 13:46:42
URL: http://tildebergman.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0