GBG HS Shopping :D

Jag är faktiskt ganska nöjd med det jag köpte :)
satsade på att köpa saker mer lite kvalité istället för hundra olika saker som håller i en vecka

Professional´s Choice Boots
- bästa bootsen som finns och de matchar mitt gröna scapaschabrak


Swarowskipannband - det samma färg som bootsen och mitt scapaschabrak :) (konstig färg på bilden)



Boxskylt


Ridbyxor John Whitaker



Rosa sporremmar x) haha


Scapaschabrak- lite annorlunda färg, inte som de andra ;)



Ridhandskar John Whitaker<3 - sjukt sköna (är marinblå)


Ristövlar :D från Alex´s Boots (zettermans hade köpt likadana under mässan ^^)
Handgjorda, Italienska, jättesköna och mjuka

<3

Borste från Equalityline av naturmaterial



random Schabrak

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asfina saker! avis

2010-03-01 @ 19:17:10
Postat av: Stina

hejhej vart köper du dina scapa shabrak? har letat massor på nätet men hittar inga ställen ... :(

Fina saker ;)

2010-03-01 @ 20:02:07
Postat av: svar

Mkt snygga grejer du köpt du! :D

Haha, ja vi har banne mig samma smak :D

2010-03-01 @ 20:25:18
URL: http://jjkling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej,jag har oxå såna handskar!! sjukt sköna!!

2010-03-01 @ 21:35:55
Postat av: ebba

Undrar oxå vart du har köpt scapat :) Ska nog köpa ett grönt, :D älskar grönt!

2010-03-05 @ 22:07:29
URL: http://brejjk.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej , hur mkt kostade stövlarna ?

2011-02-07 @ 17:26:36
URL: http://ccchipper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0