Fredag och Lördag

Igår så mötte jag Johanna utanför Hööks, där vi köpte stigbyglar. Sen cyklade vi till tygaffären i stan, och sen till Hansa city :) Där gick vi in på Bauhaus, IKEA, Jysk, Mairo, Sova, Rusta och City Gross. Sen cyklade vi tillbaka till Giraffen och gick in på Coop, Maxi och Kid. xD
Det fanns inte det vi skulle ha förstås någonstans x) hehe vi är petiga.

Sen så fixade vi med stigbyglarna ^^

En snabbis till stallet blev det med. Soccan fick vara lös i ridhuset en stund och jag försökte få henne som hon var i onsdags.. Fast hon ville inte alls följa efter som då x)

Både igår och idag så har hon "lekt ouppfostrad".. Mindre roligt när jag vet hur hon kan vara.

Idag så cyklade vi iväg till stallet och så red jag iväg en sväng och Johanna fotade :D
bilder kommer snart!
Soccan var typ sjukt glad och på "ivägvägen" så var hon mest glad bara, men när vi vände så gick det inte att skritta och inte att gå på gräset.. x) tönt
Så hon fick trava jäättelångsamt på vägen..

Men jag älskar att se henne så glad :D

Kommentarer
Postat av: L

Kan du inte lägga upp bild på stigbyglarna? :)

2010-03-27 @ 21:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0