busted

Den "nya skvallerbloggen" har skrivit en del om mig, angående min (snodda) design. LÄS HÄR

Iallafall så har jag upptäckt en sak.
ponnyryttarrna.blogg.se, hastochryttare.webblogg.se och ridskvallerbloggen.blogg.se
är samma person 

Det roliga är att denna person skriver om sig själv i tredjeperson i "skvallerbloggen".
Hon skriver:"Min fråga blir till er: Håller ni med den här personen, eller håller ni fullständigt med Sara Carlsson som anntog att Ponnyryttarrna hade snott designen?"

man kan ju börja undra lite vad detta är för någon...? x)
samma namn, samma ip, samma häst på headern. Tillfällighet? näe. skulle inte tro det.

sen är det ju bra att man kan skriva skvaller utan att kränka ;) så både hiss och diss.

Jag vet inte riktigt vad jag ska tro och tycka nu. Först gillade jag henne inte alls. Sen var det bra igen och nu vet jag inte riktigt x)










Kommentarer
Postat av: Fanny

Nu blev det för krångligt för mej D; Orka ha 3 bloggar..

2010-05-26 @ 23:30:25
URL: http://fannybergerstam.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag läste på den där "skvallerbloggen" om det där med den "snodda headern/designen" , man kan enkelt kopiera någon annans design genom att antingen högerklicka och välja - visa källa så kommer all kodning upp, eller trycka på "Sida" uppe i menyn och välja visa källa igen, så antagligen har den "Brandie" gjort så :)

2010-05-26 @ 23:54:00
Postat av: Emily

Vad skummt haha

2010-05-27 @ 00:33:44
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: ridskvaller bloggen!

2010-05-27 @ 07:35:17
Postat av: ridskvallerblogg!

nu vet jag inte vad du snackar om?!

jag har inte någon utav dom sidorna, jag nöjer mig med att ha 1 sida.



Du verkar inte tåla att någon skriver ut saker om dig?! eller hur? säger du det, då slutar jag skriva om dig! nöjd?



2010-05-27 @ 07:37:36
URL: http://ridskvallerbloggen.blogg.se/
Postat av: Emeli

haha vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. Människor är nog verkligen den sorgligaste arten som går på vår jord. Fy vad löjligt.

2010-05-27 @ 09:53:30
URL: http://solitarymoment.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahah LOL så sorgliga människor kan va iblad alltså xD Men du jag undrar en sak var har du köpt dina limegröna ridstrumpor?! och vilket märke är det?! :D älskar dom jue :D:D

2010-05-27 @ 13:31:04
Postat av: Amanda

Och en annan sak jag tror dig helt och fullt ut! liksom din design är i vilket fall MKT finare om man kollar på bilder och alla detaljer så vrf skulle du kopiera en fulare design och göra den snyggare om du kunde göra bättre själv liksom? och så kan man ju undra vrf ponnyryttarrnas blogg är borta liksom ^^

2010-05-27 @ 13:45:45
Postat av: ridskvaller bloggen!

Hej igen!

jag förstår att du inte tycker om "skvallerbloggen".

men en sak vill jag bara förklara, det är att jag har inget med dom två andra bloggarna att göra.

Hon som har Häst & Ryttare är en bra & snäll vän till mig. Jag blir bara irriterad på personer som lägger ut sådana här saker, men nu är det done! jag har fixat bort din kategori på bloggen så allt är över för min del, nu är allt upp till dig.



// skvallerbloggen - J

2010-05-27 @ 16:14:07
URL: http://ridskvallerbloggen.blogg.se/
Postat av: Skvallerbloggen!

SV: Hej!

Vi har nog missförstått allt då, men jag har inget med dom andra bloggarna att göra med.



Hoppas det är OK, för dig ifall jag lägger till din kategori igen? :)



// "Skvallerbloggen"

2010-05-27 @ 16:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0