Dagens ridning

Soccan kunde jag inte rida, eftersom jag tänkte rycka manen innan jag red.. Alltså fick hon vila.

Jag red Tiara iallafall, det var innan armen blev mos.

Skrittade fram i skogen, hon var pigg och tittade på allt x)
Tänkte att jag skulle fortsätta rida där, men det blev visst ganska mörkt och sen så knäppade hon sig så det kändes bättre att vara i ridhuset.
Hon var inte helt på humör idag, bara stundvis.
Men det märks så tydligt vad det är som jag behöver jobba med på henne, så det är inte särskilt svårt att förstå hur jag ska gå till väga :) 
Inte jättesvårt övertalad (y)

Söt var hon som vanligt ^^ och hon lät sådär roligt, som en gris, när hon tycker det är lite jobbigt och så, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0