Så gott jag kunde

Har som sagt haft stalljour hela dagen.. gjorde så gott jag kunde.
Fick leda hästarna med fel hand och på "fel" sida, det funkade väl mindre bra på vissa x) Mockade bara litegrann, sen gick det inte mer. Diskade istället ;) haha
Fodra gick ganska bra, fast långsamt och med vänster hand. Sopa och sånt gick inte alls.

Packa till tävlingen kunde jag göra, men det är inte nån särskild fin ordning bland grejorna..
Borsta gick halvbra, så fuskade lite med pälsglans x) hehe, men det kunde jag faktiskt få ha tycker jag.
Smörja av utrustningen var väl det som gick allra bäst. Som tur var så hade jag redan smörjt i onsdags (hon är bara riden en gång sen dess), så det var bara att bättre på lite. 
Thea fick knoppa åt mig och ah.. hon lär väl få hjälpa mig med att sadla och så imorgon med, tur att jag har henne ^^

Hatar att vara såhär "handikappad". Får knarka värktabletter och ha en liter ibumetingel på mig imorgon.
och helt enkelt strunta i armen. (om det går)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0