Soccan 1 februari

Tog det ganska lugnt idag, förebyggande för träningsvärk sen tävlingen.

I skritten red jag henne i en ganska "normal" form, flyttade sidvärts, gjorde fram och bakdelsvändningar.
Travade fram och gjorde lite samma sak där, sidvärts, bogen innanför och utanför.
I mitten av passet så tog jag upp henne i en ganska hög form, travade och galopperade, flyttade ut och in bakdelen.

Avslutade med att lägga henne i en låg form, galoppera på i ett friskt tempo, genom hela kroppen. Hon frustade och tyckte det var skönt, så det var bra. (y)
Travade av i en låg form, även den i friskt tempo.

Hon var duktig och jobbade på bra :)

Efteråt så stretchade jag henne och masserade ländryggen.



Stigbyglarna på sadeln (konstiga färger)



Kommentarer
Postat av: Amanda

fin bild !

2011-02-02 @ 14:50:25
URL: http://perfectpony.blogg.se/
Postat av: L i n d a

Åh, jag har letat efter ett JW schabrak i de där färgerna jättelänge, de är typ slut över allt!

Du har inte lust att byta det mot tex ett GG? :)

2011-02-03 @ 12:52:16
URL: http://ljacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0