Vart står Soccan?

Från J
Hej, tycker verkligen din blogg är superbra! Hade bara lite frågor:
Vart står Soccan för någonstans?
Ligger det långt ifrån där du bor eller är det nära?
& hur tar du dig till stallet, speciellt på vintern? cyklar, buss eller skjuts?
Tacksam för svar! 
Kram


Först och främst -Tack!
Jag har Soccan på en ridskola, Kalmarbygdens Fältrittklubb. Har "bott" där sen jag började rida ungefär.
Det är inte särskilt långt dit alls, KBF ligger mitt i kalmar, fast vid kusten med en liten skog kring sig.

När det inte är is på marken så tar det ca. 5 minuter att cykla dit. Nu tar det väl det lite längre tid.
Att gå nu tar ca. 10-15 minuter.

Nu på vintern växlar det mellan att jag får skjuts, går eller cyklar. Senaste dagarna har det varit glashalt, så då har jag fått skjuts. Men annars är det vanligast att jag cyklar :)

Här är en liten karta över hur det ser ut från mig till stallet:
Kan välja om jag vill ta den blå eller gröna vägen, det är lika långt.




Kommentarer
Postat av: Linnea - Vinn ett ROSA schabrak!

KBF är verkligen en jättefin anläggning, och skönt med cykelväg hela vägen. :o)

2011-02-02 @ 23:25:17
URL: http://ridboken.aenn.se
Postat av: Nadja

Jag har lika långt hem från bussen som du har till stallet ;)

2011-02-03 @ 09:41:06
URL: http://nadjaeriksson.bloggplatsen.se
Postat av: J

Tack för svar, härligt att ha så nära till stallet!

För mig tar det ungefär 20-30 min att cykla till stallet, på vintern går det inte alls. :(

Ha en bra dag!

2011-02-03 @ 16:11:53
URL: http://knasryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0