Cabi 30 juni

Red i paddocken med nya sadeln. Det stod en hel del hinder där inne, som han ville hoppa. Dock så skulle vi ju inte göra det idag och han blev nog lite ledsen, haha. Taggad och laddad var han iallafall.
Värmde upp i alla gångarter, sen fokuserade jag mycket på skritten - Gjorde halter och igångsättningar, flyttade för skänkeln och lite smått och gott för att han skulle bli uppmärksam, inte så stark och acceptera att vi faktiskt inte skulle hoppa ;)

Det gick väl inte sådär hundraprocentligt bra, men vissa stunder så slappnade han av bra, var duktig och jobbade på som jag ville.
Jag kommer ju lära känna honom mer och mer och han mig, så det ska nog bli kalas detta med lite jobb ^^

Cassandra fotade idag, vet dock inte vems kamera det var, men får väl undersöka saken.

Bild från i tisdags

Kommentarer
Postat av: Cassi

Det var min kamera kan skicka bilderna:)

Några har jag beskärt men vissa kanske du måste fixa till:)

2011-06-30 @ 20:32:36
Postat av: Elin

Härlig bild<3

2011-06-30 @ 21:08:52
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0