Cyklande, lite shopping och massa fotande

Mitt på dagen någon gång så kom Anna hem till mig. Vi tog en sväng till Hööks, kollade rean och Anna köpte ett träns till Tiara. Hennes nosgrimma hade gått sönder på det gamla.. Men nu har hon ett fint träns igen. (y)

Efter det åkte vi hem till mig igen, hämtade kamera och lite annat, för att direkt cykla till Cheval.
Tror ni inte att Steffie håller på att packa upp världens finaste schabrak, precis när vi kommer dit? :D :D
Hade till och med visat Anna det innan vi åkte på någon sida på internet att "detta är sjukt finnt och det vill jag ha"
och så har man sånt flyt att det precis har kommit till Cheval! Ett rosa, hihi.
Var alltså bara tvungen att köpa det x) haha. Nej men annars hade jag köpt det i Falsterbo. Nu blev det några veckor tidigare bara. Visar bild på det någon gång när jag har fotat det.
Anna skulle prova stövlar men det fanns inte rätt storlek inne, så det fick bli en annan gång.
Jag hade planerat att köpa mig ett par tunna strumpor då det är hål i nästan alla mina, så det blev ett par rosa ^^

Sen blev det som ni redan vet, en hel del fotande i stallet. + Att vi provade ut tränset till Tiara mm.
Åkte hem en sväng kring kvällen för att ladda kameran, äte lite osv.

Tillbaka till stallet, fota när tävlingsgruppen hoppade på slingan i skogen, sen rida och till sist fota dressyrgruppen.

Massa roligt med andra ord!

Anna med Carros kamera i högsta hugg ;)


Kommentarer
Postat av: Hamreryttarna

Hej Sara! Vi undrar om du har lust att gästblogga hos oss? Skulle vara väldigt roligt och du skulle även göra oss en tjänst då vi alla ska iväg och vill hålla igång uppdateringen ändå.

Hör gärna av dig om du har lust, skulle vara superkul som sagt!



Mejla isåfall din gästbloggning till e-postadressen ovan.

Kram! :)

2011-06-22 @ 23:13:37
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Du köper saker jämt ;) men du har grymt snygg smak

2011-06-22 @ 23:30:13
URL: http://alexxandrran.blogg.se/
Postat av: Nadja

Vilket träns fick Tiara då? :)

2011-06-23 @ 00:27:43
URL: http://nadjaeriksson.blggplatsen.se
Postat av: LA

Lägg ut bilder på vad du och din kompis köpte snälla? :D LOve din blogg!!

2011-06-23 @ 10:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0