Rea på bästa brallorna

Såg nyss att Hööks har 50% rabatt på mina absoluta favoritridbyxor :D
Har ett par blåa, som är helt underbara. Dom är strechiga, i microfibermaterial, skoningen är supermjuk, de sitter bra hela vägen och är inte för stora i midjan/knäna/benen/rumpan som många andra byxor kan vara.
Perfekt alltså ;) Lite korta i benen bara, då jag har barnstorlek, men det gör inget för mig.

De kostar vanligtvis 699kr, nu ligger dom på 349kr!
Billigt billigt billigt.

Det blir nog en sväng till Hööks idag känner jag på mig. Innan dom tar slut, haha ^^



Mina älskade, otroligt välanvända, ganska blekta och slitna, bästa byxor:

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Sara :D Eftersom jag är lite nördig och äääälskar att berätta för personer när de gör något bra, så kände jag mig tvungen att göra dig till dig också hihi! Jag kan ju börja med att du och din blogg rockar! Jag följer den slaviskt och har gjort det ett bra tag. Man blir alltid lika impad! Du gör suveräna outfits, tar snygga bilder, skriver intressanta inlägg och har en snygg design! Precis som en blogg ska vara, enligt mig (A). Plus att du är sjukt duktig i all hästhantering och ridning! Nu har jag aldrig sett dig IRL, vad jag vet iaf haha men man märker ju sådant via text och bilder, du vet liksom alltid vad du gör! Hursomhelst, ville bara tala om för dig att du är grym och en av mina förebilder, för sådant är ju trevligt att höra tycker jag hihi :D Och när jag ändå tycker så kan jag ju lika bra berätta det för dig hehe! Iaf, du är grym! Kram ! :)

2011-06-07 @ 15:15:35
URL: http://sofiapower.blogg.se/
Postat av: felizia

Hej sara, jag undrar bara om du vill byta bildlänk? :D Svara gärna på vår blogg i en kommentar! :))

2011-06-07 @ 16:54:18
URL: http://crosscountry.blogg.se/
Postat av: Wilma

Det är även fraktfritt, så finns inte din storlek i butiken kan du alltid beställa ;D

2011-06-07 @ 17:27:53
Postat av: Stina

Har dem där, de är as_dålig kvalité... Har jag alltså haft otur med just mina? Isf blir jag riktigt glad, hihi! Har varit så besviken.. :/

2011-06-07 @ 18:48:29
URL: http://dropthepilot.blogg.se/
Postat av: vendela

de la ut prissänkningen på hemsidan igår natt så åkte igår vid lunch direkt och köpte mig ett par beia och de var underbara! :D

2011-06-07 @ 20:51:29
URL: http://vendelawending.devote.se
Postat av: Linnéa ♥

Har bytt ut mina blåa två gånger.. Sömmarna sprack efter första ridturen, men dom är så sköna så ser mej inte! Ska kanske åka iväg & köpa ett par till bara för att (:

2011-06-07 @ 20:53:42
URL: http://neiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0