Soccan 12 juni

När tävlingen var slut, så gick jag in en sväng i paddocken och red.
Man såg linjerna efter vart dressyrstaketet hade stått, så tog tillfället i akt och försöka mig på lite dressyrprogram med ponnyn.
Hon var bitvis stark och tog tag i bettet, bitvis så lyssnade hon hyfsat på mig ;)
Red hela passet som ett långt dressyrprogram ungefär, red bestämda vägar och linjer, med de gångarter som det är i riktiga program.
Tror inte att vi hade fått så många procent om det hade varit bedömning dock.. hehe
Kanske på vissa delar bara.

Bild, förra sommaren

Å andra sidan har jag nog för höga krav, då jag vet hur det kan vara..

Kommentarer
Postat av: Nora Christiansson

Ojj, det hade jag aldrig kunnat tro!

Dock så kan man ju inte alltid lita på produktbilder då bilden ofta missvisar.

Hoppas att jag få se en sådan i verkligenheten nu då så kanske jag ändrar min åsikt ;D

2011-06-13 @ 16:27:27
URL: http://equespony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0