Ärenden

Nu i eftermiddag så har jag mest cyklat fram och tillbaka.

Först hämtade jag ut ett paket från posten, mitt Lamicellschabrak från TopHorse hade kommit! :D
Sen till Cheval där jag mötte Anna och Carro, köpte en scapahuva på rea (behöver en extra då jag alltid rider med huva nu när det är insektssäsong).
Beställde ett Turkost Scapaschabrak till Carro och mig också.
Och så fick jag en flaska med Veredeus Sanix, Soccan ska vara lite testpilot ^^
Toppenbra med andra ord!

Sen till stallet, där provade jag de nya sakerna på Soccan och fixade maten till henne.
Sprutade med Veredusmedlet och masserade in som det stod på flaskan, det återstår att se om det fungerar. Hoppas kan man ju alltid göra :)





Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

Kul att du köpt det ursnygga Lamicell-schabraket nu :D!

2011-05-20 @ 19:15:09
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/
Postat av: Sara- Hamreryttarna

neej vad läskigt! :o jag kände verkligen på mig att det var ett TURKOST SCAPA ni skulle beställa, scary! :O

2011-05-20 @ 20:46:29
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte visa här i bloggen alla dina tävlingsschabrak? superblogg :D

2011-05-20 @ 21:09:55
Postat av: Sanna Olsson

Första natten så kliade min ponny mer än vanligt så jag tänkte, vad är det här för skit. Men jag provade igen och då kliade han inte! Jag brukar ta det varannan/var tredje dag ungefär för det sitter i ett tag :P

2011-05-20 @ 21:16:09
URL: http://sannaaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Felizia

Hej sara, undrar bara om du kan fixa en outfit som är färgglad men stilren, gärna med ett scapa summer schabrak, jag själv har svart utrustning och min ponny är en brunskäck, jag har äcen svarta eller bruna veredus att välja mellan! Om du vill se hur min Ponny ser ut så får du gärna kolla på vår blogg, har bilder på honom där, killmaryl rua(aka, ruffe&rufus) :))

Varför säljer du inte luvor längte dörresten, riktigt sugen men vad kostade dem?:)

2011-05-20 @ 23:43:17
URL: http://showjumpers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0