Dagens promenad

Idag mötte jag upp Sofia vid en affär *hemligt vilken* och köpte *hemligt*, haha, ni får veta sen ;)
Sen tog vi sällskap till stallet och jag gjorde iordning Sockertopp.
Ponnyn och jag promenerade med Sofia en bit på hennes väg hem, sen fortsatte vi in i en liten skog, bort förbi dämmet och sommarhagarna och sen hemåt.

Hon är pigg och glad, kan man lugnt säga.. Vill inte stå still och vill helst inte skritta, utan ska trava hela tiden x)

Sofia och Sockertopp ^^




Dagens färgtema blev Brun/Blå/Begie
-Brun Equilinejacka med begie text
-Blåa JWbyxor
-Bruna KLstrumpor
-Brun grimma
-Blått/vitt grimskaft
-Cremefrägade lindor

Här ser ni Eskadronlindorna jag skrev om igår :)
Lite långa lappar, så ska sy på extra kardborre.

Kommentarer
Postat av: Elena

Hej Sara, jag har just nu på min blogg en tävling där man kan vinna ett par boots från professional's choice. Jag gillar inte att spamma bloggar med töntiga kommentarer om det så nu frågar jag lite snällt om du skulle kunna tänka dig att uppmärksamma dina läsare om det, jag har inte en såpass stor blogg att så många av mina läsare kommer delta och det vore kul om någon utifrån visade intresset. Jag har mest vänner som läser min blogg!

Tack på förhand/ Elena!

2011-05-03 @ 20:29:50
URL: http://elikanske.blogg.se/
Postat av: Sanna Olsson

Hur kan du linda så snyggt!!? :D

2011-05-03 @ 20:52:20
URL: http://sannaaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Lina - Team Hippoteket

Gissar på Cheval!

2011-05-03 @ 22:32:36
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Nora Christiansson

sv: Okej, var kul! :)

Det spelar inte så stor roll, men gärna med lite samma tänk som du var ute efter, - en ljus & 'vårig' bild :)



btw, ska vi skicka bild via msn, eller via mejl? :)

/Norah

2011-05-03 @ 22:48:36
URL: http://equespony.blogg.se/
Postat av: Anonym

var har du köpt grimman? :D

2011-05-04 @ 14:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0