Fille 6 oktober

Jag red då alltså Fille på hoppningen ikväll. En stor och lång pålle som man får snurra igång lite grann :)
Har inte ridit honom på länge, så det var roligt. Tänkte att det skulle gå åt pipsvängen med lilla mig på stora honom, haha, men det gick bra tycker jag! Inga stora problem och det är inte så mycket svårare att rida stor häst än ponny faktiskt som många säger.

I uppvärmningen red vi över travbommar och hoppade studs. Vi hoppade några linjer på medellinjen, antingen rakt, ut till höger eller vänster. In var det travbom, sen ett litet hinder, ett galoppsprång, oxer och sedan tre språng antingen rakt fram, höger eller vänster över räcken eller oxer.

Börjar bli otroligt sugen på en stor häst nu.. Gah. jag vill jag vill jag vill.


Fille till vänster




Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Haha, jadu. Verkligen inte min typ av häst. Om man får vara riktigt fräck så kan jag säga så som att första gången jag satt på honom ville jag bara hoppa av ^^ haha.

2011-10-06 @ 23:42:20
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: södra ridningen ^^

2011-10-06 @ 23:49:28
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Therese

Hur ser dina framtidsplaner ut? Blir det någon storhäst när soccan säljs eller ska du vänta ett tag? Vore kul om du svarade i ett inlägg, tror det är många som är nyfikna :) Ny designen är jättefin!

2011-10-07 @ 09:30:19
Postat av: Linnéa ♥

Jag tycker det är tvärtom, alltså svårare att rida ponny! Haha, så olika det kan vara ^^

2011-10-07 @ 18:01:12
URL: http://neiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0