Pälsglanspanik

Igår tog mitt pälsglans helt slut. Inte bra alls.
I onsdags fick gräva mig in i skåpet och kolla alla mina gamla flaskor och försöka spruta lite med de småslattarna som fanns kvar. Typ ett sprut från varje flaska. (varför förvarar jag en massa tomma flaskor i skåpet?.. det är bara dumt, för då tror man att man har mer än vad man har) Visserligen är det bra att ha så man kan fylla på, det brukar jag göra, men vad är grejen när man inte fyller på?
Schampot är nästan slut också. Jag har några flaskor med schampo för bruna hästar, rödpälsade och skimlar. Men det vanliga schampot är slut. Och det är bra att ha om man bara ska tvätta bort en kissfläck eller skölja igenom svansen till exempel.

Alltså får det bli pälsglans och schampo-shoppning, idag. Måste ha det nu.
Jag klarar mig inte en dag utan pälsglans, måste måste använda det, haha. Jag vägrar att borsta ur en svans utan att ha glans i den först. Då låter jag hellre bli att borsta den alls.


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Skulle vara jättetacksam om du ville svara på det här! Antingen inlägg, mail eller här i kommentarerna. :)



Jag hade tänkt beställa ett par DeNiro-stövlar från Cheval. Tyvärr finns det inte möjlighet att prova ett par här där jag bor, så jag undrar lite hur dom är. Dels i storlekarna, har du måttbeställda t.ex eller passade dom dig ändå? Och dels om dom är bekväma, bra att rida i och hur kvaliteten känns.



Tack på förhand! :)

2011-10-07 @ 13:50:57
Postat av: Linnéa - vinn en fleece från Schockemöhle

All shopping är rolig shopping ;)

2011-10-07 @ 15:07:54
URL: http://livetblandhastar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0