Rolig fråga

Fick en lite rolig fråga..
Men jag måste bara undra, haha. Vad vill du att jag ska svara på det? :) Ja, nej, göra en lång utläggning om det eller vad?  Det är ett påstående och en fråga i samma liksom, som uppenbarligen är skriven i ett försök att få mig skriva ett långt försvarsinlägg ;) (ganska misslyckat försök)

Anonym om Oskarshamns RK 8 oktober 2011:
Du e tyyp bortskämd! Eller e det jag som har fattat fel??
Vad tycker ni kära läsare? Vad svarar man på det?

Bara Nej. Bara ja.
Skriva massa om att jag betalar fakstiskt si och så mycket själv och lalalalala x) haha nej.
Detta verkar vara en sån fråga som folk går igång på..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, sjukt x) 1. Du är inte bortskämd. 2. Vem inom hästsporten köper inte mycket saker????? Haha

2011-10-08 @ 22:35:52
Postat av: Maja

Konstig fråga :P! hahah här kommer en annan knasig fråga, din nya design är verkligen sjuktsnygg dock undrar jag om det är fel på min dator eller om det ska vara så för din bakrund (blå med typ "bubblor" på) är hackig. Förs är det blått med bubblor och sen helt tvärt (verkligen av kapat) så blir det helblått sen när man bläddrar ner ännu mer så kommer bubblorna tvärt igen :P Hoppas du förstår vad jag menar! ;D

2011-10-08 @ 22:41:06
URL: http://kallasmajis.blogg.se/
Postat av: Elvira

Bara för att en person har mycket märkessaker betyder det inte att man måste vara bortskämd. Nu vet inte jag exakt om du betalar själv eller inte, men även om mamma och pappa betalar kan man fortfarande vara ödmjuk ang. ämnet. Det måste inte betyda att man är bortskämd.

2011-10-08 @ 23:05:09
Postat av: Sara

Sv: Hihi, såg de nu x)

Jag hade inte tänkt på förrän nu när jag kollade på några filmer på er, att SHIT vad fin hon är! :D

Skulle lätt vilja köpa henne om jag inte hade haft tillräckligt med hästar ;)

2011-10-08 @ 23:21:54
URL: http://teammittsvenska.blogg.se/
Postat av: Daniela

Hahahahahahahaha. det var den dummaste frågan någonsin :'D

2011-10-08 @ 23:44:59
URL: http://smelle.wordpress.com
Postat av: vendela

Nej, du verkar verkligen inte bortskämd :) som jag har fattat det sparar du pengar, eller? :) och att man får mkt saker av sina föräldrar är inte ens vad bortskämmd betyder, det betyder liksom att man tar förgivet att få saker. Tror som du att den där personen ville få dig att ödsla tid på ett långt ''försvarsinlägg'' :p

2011-10-08 @ 23:59:53
URL: http://vendelawending.blogg.se/
Postat av: Linnéa - vinn en fleece från Schockemöhle

So what om du skulle vara bortskämd känner jag!!! ;D (vilket jag inte fått uppfattningen att du är)



http://livetblandhastar.blogspot.com/2011/10/tavling-med-emmishopen.html

2011-10-09 @ 02:25:11
URL: http://livetblandhastar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag tycker inte att du är bortskämd :) När du köper saker är de väl för dina pengar? De är i alla fall så jag uppfattar de! :)

2011-10-09 @ 07:31:05
Postat av: Anna - unghästutbildning

HAHA amen sen när hade folk med att göra HUR prylarna hamnar i garderoben? Vem bestämmer att man INTE får vara bortskämd?! Åh jag bara går igång på själva frågan, svaret skiter jag totalas i. ÅHHHH!

2011-10-09 @ 09:00:32
URL: http://colts.blogg.se/
Postat av: Louise

Hahaha, det behöver du inte svara något alls på. Kommenterar man anonymt har man väl egentligen inget att säga, enligt min mening ^^

Bortskämd är du absolut inte, önskar att jag hade sådana spara-krafter som du :o haha :D

2011-10-09 @ 09:09:03
Postat av: Matilda

Härligt Sara, ha kvar den goda stämningen här. Man ska inte behöva förklara sig i varför man kan köpa ditt eller datt, egentligen. Klart, vissa kanske undrar av ren nyfikenhet för att de själv skulle vilja ha mer märkesgrejer, eller mer saker över huvud taget, men vet inte hur de ska bära sig åt. Men en sån här fråga är väl precis som du sa: Ett försök till ett försvarsinlägg.



Själv bara älskar jag att se det du köper och alla matchningar när jag själv inte har pengarna till att shoppa loss fullt lika mycket som du kan, plus att se hur allt gör sig på häst. Jag säger bara, I-love-it. Haha :D Och ja, det är klart att jag kan sitta och "åh, jag hade också velat kunna köpa dedär". MEN, för det så kan jag fortfarande glädjas åt dig, att just du kunde få köpa dedär. Jag tycker faktiskt att det är behagligt att kolla på din blogg. Kan man säga så? Alltså, jag uppfattar inte dig som skrytig. En som, "kolla, jag har 10 Kingslandjackor, 1700kr styck." Och kanske är det just det som gör att jag glädjs med dig när du köper saker? Du är värd det, på något sätt. Trots att jag inte har någon aning om vem du är.



Nej, det finns ingen anledning att vara avundsjuk. Man mår bara dåligt av det. :)



2011-10-09 @ 11:28:45
Postat av: Lina - Tävla om swarovskiarmband från Butik Quse

Jag tycker allt är relativt! Jämför med fattiga människor i Afrika så ja, jämför man med vissa andra ungdomar i Sverige så nej. Jag tycker du verkar ödmjuk och att du tar eget ansvar. Bortskämda personer enligt mig är de med enbart märkessaker som FÅR dem av ex. mamma/pappa.

2011-10-09 @ 15:11:32
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Emelie

man är ju bortskämd när man får allt man pekar på och betalar INTE ens ett öre själv!

2011-10-09 @ 16:46:45
Postat av: Emma

Lite rolig fråga. x)

Du betalar ju dina prylar själv, köper för egna pengar, sparar ihop så du kan köpa själv. Så bortskämd är du nog inte helt.

Bortskämd är ju när du t.ex "ja, mamma, jag vill ha det där schabraket, kan jag få det?"

Du får det, ens mamma har betalat varenda peng. DET kallas bortskämd, så näää. Bortskämd är du nog inte, eftersom du betalar dina grejer med egna pengar. :)

2011-10-10 @ 14:43:19
URL: http://emmaasjuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0