Animo is the shit

Något som står riktigt högt upp på "vill-ha-listan" just nu är ett par till animoridbyxor!
Jag kan knappt rida i något annat än dom just nu. Jag kan leva hela mitt liv och dö i dom, haha.
Nej men ärligt talat så är dom överlägsna alla andra mina brallor. Lätt. Nästan så att man blir beroende.
Vill ni inte bli beroende, prova inte ett par animo, då blir ni tvungna att köpa ett par, det kan jag lova.

Får ta och sälja något för att få lite pengar, för vill måste ha ett par till att byta med.


Kommentarer
Postat av: Elsa

Dom är inte bara sköna, utan otroligt snygga också!

Skulle verkligen inte tacka nej till ett par ^^

2011-09-27 @ 23:58:31
URL: http://elsainwonderland.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet du vad modellen på de bruna heter?=)

2011-10-02 @ 22:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0