Informativt

Idag, mina vänner, har jag varit i Torsås och skolan på laboration. Kändes nästan konstigt att vara i en skola igen.. Har inte varit i någon på jättelänge, haha. Man blir lite, jag vet inte, off, när man sitter hemma hela dagarna. Det är tur att jag har stallet (y)

Dock har jag fått oförklarlig träningsvärk på olika konstiga ställen i kroppen. Kan inte komma på vad jag har gjort som skulle kunna orsaka detta.. Hoppat höjdhopp med barnen i ridhuset, lekt ovanligt mycket, hopptävlat, sovit på golvet på en madrass = inte något särskilt fysiskt ansträngande.
Skulle helst vilja vara min katt just nu. Bara sova och ha det mysigt. Hon har dessutom fått nya fina rosa halsband med prickar på idag, bortskämd.

Men jag har gjort kladdkaka och varit lite "nyttig" och nu ska jag bege mig till stallet.
(när jag orkar ta mig upp från Soffan)

Väntar på att bilderna från tävlingen ska komma upp på nätet också.

Sådär. Mycket info på en och samma gång.


Kommentarer
Postat av: Lina - Team Hippoteket

vet hur det är när man kommer ut bland vanligt folk :P konstig känsla!

2011-09-19 @ 20:25:50
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Team Nyrk!

Hejsan, super fin blogg! :)

Nu startar bloggen TEAMNYRK upp! Där det handlar om två galna hästtjejer och deras hästar! Där vi skriver om tävlingar, träningar och allt som har med hästar att göra! Följ via bloglovin eller byta bildlänk?



Felicia som tidigare kmr från www.feliciaorrstenius.blogg.se flyttar nu dit med Vendela!



Följ våran otroliga resa här www.Teamnyrk.blogg.se!

2011-09-19 @ 20:31:44
URL: http://teamnyrk.blogg.se/
Postat av: Mia

Nu är bilderna från Torsås uppe på hemsidan! ;)

2011-09-20 @ 12:03:38
URL: http://miagardstig.webs.com
Postat av: mikaela

tänkte bara fråga om du hade nå tips på snygga västar man kan rida i som inte kostar allt för mycket? :)

2011-09-20 @ 18:48:10
Postat av: Ina Ögren - Ponnyskruttarna

Haha jag önskar också att jag var min misse ibland x) på morgonen halv sju när man går upp och traskar bort till bussen så ligger katten kvar och gosar ner sig i det varma täcket...

2011-09-22 @ 01:51:47
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0