Svart träns till brun sadel

almiiiw :D om Resultat klubbhoppning 25 september:
hej, bara en fråga. varför har du svart träns o brun sadel ? jag tycker inte det är fult men du har ju SÅ himla FINA tabacco-färgade träns! :)
tacksam för snabbt svar! :D:D


Jag hade rätt bett på det tränset, så då slapp jag byta och krångla med det. (lite lathet, haha) Sen så tänkte jag ha de benskydden, hjälmen, stövlarna osv som är i svart och silver så då matchade det tillsammans ändå ^^
Tyckte inte att det gjorde så mycket att det inte var samma färg på sadel som träns när det bara var en klubbhoppning. :D



Kommentarer
Postat av: Elsa

sv: Vad ligger priset på ridbyxorna på ungefär då?

Ska överväga att köpa ett par... Och var finns dom att köpa :)

2011-09-28 @ 22:41:22
URL: http://elsainwonderland.blogg.se/
Postat av: maalin

naw, vilken söt häst ! ^^

2011-09-29 @ 10:39:57
URL: http://blackholegrows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0