galopp<3

Jag dör -.- hatathatarhatar att plugga.

Men något jag kan trösta mig med är att Soccan var sjukt fin idag :D
Först skrittade vi ut en ganska lång sväng
(soccan fick bestämma när vi skulle vända) och sedan var vi i paddocken. Äntligen har hon fått börja galoppera<3

Hennes galopp är som en gunghäst eller nåt x) hon rör sig sjukt mycket iallafall, med bakkärran under sig. Innan hon blev halt var den inte alls sån, utan jättetråkig och bara framåt typ :/


Nu känns det som om vi verkligen är på väg framåt!

Innan jag red så ryckte jag av en bit av hennes man x) så nu är den lite mindre lång och tjock iallafall.. (men hon ser fortfarande ut som ett troll)


Här gick vi. Startade på den röda plutten och vände vid den gröna :)


Kommentarer
Postat av: Emily

Åh vad härligt att kunna rida utmed vattnet :) önskar jag ens hade en liten sjö att plaska i..

2010-04-10 @ 19:12:41
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0