meer saker ^^ från Kings

Skulle egentligen bara titta på lite saker när jag åkte till Kings idag... men så blev det inte x)
När jag kommer dit så står det att dom har flyttat till Jysks gamla lokal, precis runt hörnet. 
Och den är inte liten :o Typ Tre gånger så stor xD minst! 

Jag gick runt hur länge som helst och bara tittade x)
I och för sig så var det väldigt rörigt och alla saker var inte på plats, men iallafall.
Riktigt fint blir det!

Jag köpte:
-Skimmelschampo 120kr
det kommer behövas nu ett tag framöver.. ;D
-Bättre tyglar 150kr
jag hatar dom jag har nu x] jättestela vanliga vävribbade
-Svansfläta 120kr
ska försöka sy lite ^^




Kommentarer
Postat av: mz

ska du få henne till skimmel?? ler kanske under det bruna finns det en liten skimmel.

2010-04-12 @ 19:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0