Bilder maskeradhoppningen

Alla är inte med på bild ;)

Kommentarer
Postat av: ebba :))

Är det Annie som rider på trollet? :D

2010-04-04 @ 20:06:46
Postat av: Emmy

då måste vi har fått med exakt samma bild, eftersom jag her en orginalbild som ser ut EXAKT så, jag trodde kanske att du hade tagit den och redigerat den. Du kan väll logga in på msn så kan väll jag skicka min så kan ju du skicka din. Igentligen bryr jag mig inte men det känns ju lite retfullt om det står att det är du som har tagit den när det kanske bara är så att du har redigerat den. Men vi kan ju gämnföra våra bilder så kan vi ju se! Logga in så snabbt du kan då. Eftersom Vernesa säger att det är hennes bild eftersom hon tog den med min kamera! :)Den på matilda och också min så det skulle ju vara konstigt om den på annie var din då! :) Eller så tog vi exakt samma bilder vilket hadde varit väldigt lustigt!

2011-06-07 @ 20:01:23
URL: http://hastochpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0