Dagens

Frukost: Eum.. inget, klubba. (inte bra jag vet)
Humör: Inte så bra. blä
Mående: Förkyld och trött
Borde: Ta tag i mitt liv
Frisyr: Snabbknut
Smink: Puder och mascara
Klädsel: Ginajeans, vitt linne, brors skjorta och (fd.) vita converse 
Planer: Stan och stallet
Dröm: Jag drömde i natt att jag var med i Aladdinfilmen ^^ haha
Senaste personen du pratade i telefon med: Pappa
Senaste personen du fick sms av: Anna
Materiella vill ha: Soft Ups ;)
Fundering: Herregud vad det blåser.. Typ storm
Beroende:
Tråkigaste: Att vara tvungen att gå till skolan, istället för att ha ett jobb.
Senaste gången hela din familj åt middag tillsammans: På min födelsedag (lördags)
Längtan: Att få ha ett jobb att gå till.
Superlängtan: Att min ponny ska bli frisk<3
Tidning: Barometern
Låt: Prins Ali, från Aladdin x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0