Mycket ridning

Nu denna veckan blir det ganska mycket ridning för min del. (iallafall mer än vanligt)

Soccan rider jag ju i stort sett varje dag.
-I söndags red jag Nico, dressyrpass.
-Tisdag Stor Freja, markarbete och litegranna hoppning.
-Idag Nico igen, dressyrpass.
-På fredag rider jag istället för Anna i hennes ridgrupp, hoppning.
-Och på söndag rider jag ett dressyrpass på Nico igen.

Det är bra med att vara på ridskola, det finns nästan alltid någon ledig häst att rida när ens egen inte är ridbar :)
Och så är det himla roligt med att rida olika sorters hästar (y) (man blir så lätt hemmablind)
Dessutom är våra lektionshästar riktigt fina ^^

Toppenbra :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan man inte beställa luvor längre? :)

2010-08-26 @ 15:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0