Soccan 31 augusti

Red i ca 30 min i ridhuset.
(+ skrittade fram ute)

Hade på en gummisnodd i början av passet för att hon skulle fatta vinken vart jag ville få henne.
Fast tog av den efter typ 10 min.

I skritten och traven var hon jättefin! Fast hon orkar inte riktigt bära sig på mindre volter osv, så red mest på stora mjukt böjda spår.
Jobbade för att få henne fin i övergångar och igångsättningar och att vänta på steget hyfsat och bära upp sig.
I galoppen så orkar hon inte alls mycket, så där red jag mest för att få en jämn rytm och runda fina språng.

Halterna tog hon hur bra som helst och bjöd in i dom. Både från skritt och trav.

Detta kan nog bli riktigt bra snart (y)



Kommentarer
Postat av: O L I V I A

vilken fin pannband! :oo

2010-09-05 @ 12:24:52
URL: http://xattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0