4...

4 tv program jag ser på:

  • Julkalendern
  • Greys Anatomy (fast det har uppehåll nu :/)
  • Robins
  • House (ibland)

4 saker jag gjort idag:

  • Varit i skolan
  • Ridit
  • Ätit julbord och lussebulle ^^
  • Skrivit massa på min önskelista

4 saker jag avskyr:
  • Att min ponny aldrig kan få vara frisk
  • Jullovet är för kort
  • Att man inte kan få allt
  • "vänner" som går bakom ryggen och vänder folk emot en

4 saker på önskelistan

  • Snyggt rött schabrak
  • Horsewaretäcke
  • Svarta(schockemöhle) eller blå(JW) benskydd
  • Ryktborste (en speciell som är jätteskön att hålla i)

4 personer jag utmanar:


Kommentarer
Postat av: Julia G:D

Vad är det för ryktborste som är väldigt skön att hålla i?:D

2010-12-16 @ 18:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0